ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΗΜΕΛΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΗΛ. ΉΜΕΛΛΟΥ
ΝΕΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ( ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΑΙΤΗΜΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ, ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ )


ΤΟΠΟΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ: ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΛΛΑΔΑ!!
Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ!
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ ΣΕ:
Νάξο, Άνδρο, Πάρο, Τήνο, Μήλο, Κέα, Αμοργό, Ίο, Κύθνο, Μύκονο, Σύρο, Θήρα ή Σαντορίνη, Σέριφο, Σίφνο, Σίκινο, Ανάφη, Κίμωλο, Αντίπαρο, Φολέγανδρο, Μακρόνησο, Ηρακλειά, Γυάρο, Πολύαιγο, Ρήνεια, Θηρασία, Αντίμηλο, Δεσποτικό και Δήλο. Μικρές Κυκλάδες: Κουφονήσια (Άνω και Κάτω Κουφονήσι), Ηρακλειά, Σχοινούσα, Δονούσα και Κέρος. Συστάδα Αντιπάρου, νησίδες Μακάρες, Άνυδρο (ή Αμοργοπούλα), Ασπρονήσι, Νέα Καμένη, Παλαιά Καμένη, Ασκανιά, Εσχάτη, Χριστιανή, Νικουριά, Καρδιώτισσα, Κιτριανή, Σεριφοπούλα, Γλαρονήσι, Ρευματονήσι, Αβολαδονήσι, Τραγονήσι, Αβελονήσια και Σχινονήσι.
************
ΟΤΑΝ η πατρίδα μου πωλείται και παραχωρείται η εθνική μας κυριαρχία
ΟΤΑΝ τα Ελληνόπουλα μεταναστεύουν
ΟΤΑΝ δεν υπάρχει ΥΓΕΙΑ
ΟΤΑΝ δεν υπάρχει ΠΑΙΔΕΙΑ και διακυβεύεται το μέλλον των παιδιών μου
ΟΤΑΝ η βενζίνη πηγαίνει 2 ΕΥΡΩ και το πετρέλαιο 1+
ΟΤΑΝ ο μισθός πηγαίνει 350 ΕΥΡΩ
ΟΤΑΝ κλείνει η επιχείρησή μου και εξαθλιώνεται το επάγγελμά μου
ΟΤΑΝ μου κόβουνε την ήδη πενιχρή σύνταξη
ΟΤΑΝ δεν υπάρχει σεβασμός στον ανάπηρο
ΟΤΑΝ είμαι άνεργος και δεν μπορώ να βρω εργασία
ΟΤΑΝ δεν έχω να ταϊσω κυριολεκτικά τα παιδιά μου
ΟΤΑΝ δεν έχω να πληρώσω ενοίκιο-ΟΤΕ-ΕΥΔΑΠ-ΔΕΗ
ΟΤΑΝ δεν βάζουνε ούτε έναν κλέφτη πολιτικό στην φυλακή
ΟΤΑΝ απειλείται ο τουρισμός στο νησί μου και
συρρικνώνονται τα δρομολόγια των καραβιών
ΟΤΑΝ δεν υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ
ΓΙΑ να δω επιτέλους μία διέξοδο!
ΓΙΑ να μην ντρέπομαι για την προδοσία των ανίκανων
ΓΙΑ τις 1900 αυτοκτονίες
ΓΙΑ τους 20.000 άστεγους
ΓΙΑ τους συνταξιούχους των 300 ευρώ
ΓΙΑ τους πολύτεκνους που τους κόψανε τα επιδόματα, μέσα σε περίοδο υπογεννητικότητας!!!!
ΓΙΑΤΙ δεν έχουν δουλέψει οι εντολοδόχοι της τρόικας ποτέ στην ζωή τους !!!
ΓΙΑΤΙ δεν αντιπροσωπεύουν τα ΜΑΤ την δημοκρατία που θέλω να έχω!!
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ τα φάγαμε μαζί!!!!!!!
ΓΙΑΤΙ περπατάω με σκυμμένο το κεφάλι
ΓΙΑΤΙ πια δεν χαμογελάω...
ΓΙΑΤΙ είμαι σε απόγνωση...
ΓΙΑΤΙ μέχρι εδώ ήταν και δεν πάει άλλο!!!!!

ΑΠΟ 'ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!!!
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ!!!
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ!!!
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ!!!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ και δεν μπορούν να μας μετρήσουν!!!!!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ Και δεν μπορούν να μας χειραγωγήσουν!!!!!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ Και δεν μπορούν να μας χωρίσουν!!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.